HKNN publiceert jaarverslag 2023

Door: Huntington KennisNet Nederland op
Like  0

Maandag 27 mei was het weer zover: de achtste ALV van HKNN vond plaats. Hierbij is ook het jaarverslag 2023 behandeld.

Op de agenda stonden naast de gebruikelijke zaken als het jaarverslag en jaarrekening en ook een update vanuit de commissies van HKNN.

HKNN heeft drie commissies, die de drijvende motoren zijn binnen het netwerk:

1. Kennisraad, die uitvoering geeft aan onze kennisagenda
  2. Commissie leren & ontwikkelen, verantwoordelijk voor het competentieprofiel Huntington, de bijbehorende leerlijn met diverse modules
  3. Commissie i.o. Kennisproducten waar kennisproducten worden ontwikkeld of geactualiseerd, zoals de zorgprogramma’s

De leden kregen inzicht hoe zeer gemotiveerde en betrokken zorgprofessionals op een logische manier kennis ontwikkelen en verspreiden binnen HKNN

Vanuit de Kennisraad, de Commissie leren en ontwikkelen en de Commissie kennisproducten i.o. werden mooie inkijkjes gegeven in wat zij voor 2024 aan het doen zijn.

Nieuwsgierig geworden wat HKNN in 2023 heeft bereikt? Ga dan naar ons jaarverslag 2023. Hierin lees je onder andere dat we erkend zijn als doelgroepnetwerk, kenniscentrum en expertisecentra, de financiering van de expertise zorg en het kenniscentrum rond hebben gekregen en hoe we in na de transitiefase met elkaar samenwerken.

afbeelding van HuntingtonNet

Huntington KennisNet Nederland